مارشل لاء کی دعوت کے بعد۔۔۔ اب آرمی چیف سے ایسا مطالبہ کر دیا گیا کہ ملکی سیاست میں تشویش کی لہر دوڑ گئی

اہم خبریں

سکھر(مانیٹرنگ ڈیسک )موو آن پاکستان پارٹی کی جانب سے لگائے جانے والے بینرز کے بعد ملک بھر میں ملک بچاؤ کے نعرے لگنا شروع ہو گئے ہیں ، حال ہی میں سکھر کی دیواروں پر وال چاکنگ کی گئی ہے جس کی تحریر ’’قدم بڑھاؤ، وطن بچاؤ‘‘ ہم تمہارے ساتھ ہیں ۔ تفصیلات کے مطابق سکھر میں جگہ جگہ آرمی چیف جنرل راحیل شریف کے حق میں وال چاکنگ کر دی گئی ہے۔سکھر کی دیواروں پر ’’قدم بڑھاؤ، وطن بچاؤ‘‘ جیسے جْملے تحریر کیے گئے ہیں۔ابھی تک ان جملوں کو لکھنے والوں کا معلوم نہیں ہوسکا ۔
پاکستان بھر میں یہ تصور کیا جاتا ہے کہ آرمی چیف جنرل راحیل شریف عوام میں مقبول ترین اورپسندیدہ شخصیت ہیں ، اور عوام کوملکی حکمرانوں سے زیادہ پاک فوج کے سربراہ جنرل راحیل شریف پر بھروسہ ہے۔ جس کی سب سے بڑی وجہ دہشتگردوں کے خلاف جاری آپریشن ضرب عضب میں فوج کی حاصل کی گئی کامیابیاں ہیں۔یاد رہے کہ اس سے قبل موو آن پاکستان پارٹی کی جانب سے آرمی چیف کے بینرز آویزاں کیے گئے تھے ۔ جس کے خلاف لاہور کے تھانہ پرانی انارکلی میں مقدمہ درج کر لیا گیا۔
مقدمہ کی درخواست جسٹس پارٹی کے سربراہ منصف اعوان نے جمع کروائی تھی جس میں موقف اختیار کیا گیا تھا کہ “موو آن پارٹی ” کے سربراہ میاں کامران نے آرمی چیف کے بینرز مال روڈ اور پرانی انارکلی کے علاقہ میں آویزاں کر رکھے ہیں جو بغاوت کے زمرے میں آتے ہیں۔ درخواست میں کہا گیا کہ ملک میں جمہوری حکومت قائم ہے یہ اقدام آئین کے خلاف ہے۔ پولیس نے درخواست پر میاں کامران کے خلاف مقدمہ کرلیا ۔ ایف آئی آر میں دفعہ 120A ، 124B اور 505 کے شامل ہے۔

اس وقت زیادہ پڑھی جانے والی خبریں

    اس وقت زیادہ پڑھی جانے والی خبریں

    اوپر